نمازجمعه ۶ خرداد ماه ۹۰

حجت الاسلام دشتی خطیب موقت بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس مجلس شورای اسلامی افزود: نقش مجلس شورای اسلامی در ابعاد مختلف کشور بسیار مهم و تعیین کننده است.

امام جمعه موقت بوشهر درادامه افزودند: بدون شک تعامل قوای سه گانه موجب تسریع در تحقق اهداف نظام اسلامی خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه بیداری دینی در سطح جهان نشان از غیرت دینی مسلمان دارد یادآور شدند: این بیداری بدون شک استکبار جهانی را از پای در خواهد آورد.

خطیب موقت نماز جمعه بوشهر افزودند: جامعه امروزی برای برطرف کردن بسیاری از آسیب‌ها نیازمند غیرت دینی است.

حجت‌الاسلام دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشتند: غیرت دینی یکی از ویژگی‌های متدینین است و ریشه تمام آسیب‌های اجتماعی مفاسد اخلاقی است.

ایشان تصریح نمودند: اگر غیرت دینی یک جامعه احیا شود، بسیاری از آسیب‌ها کنترل و مفاسد کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام دشتی اظهار داشتند: همانطور که در مقابل حفظ ناموس غیرت نشان می دهیم باید در مقابل مسایل و مشکلات دینی نیز غیرت داشته باشیم و از آن دفاع کنیم.

ایشان با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم خاطر نشان نمودند: کسانی که از نظر شخصیت علمی ، اجتماعی و سیاسی خود را شایسته نمایندگی می دانند از هم اکنون خود را به مردم بشناسانند تا مردم در انتخاب نماینده شایسته آماده شوند.

امام جمعه موقت بوشهر افزودند: صرف هزینه های هنگفت از نوع تبلیغات غربی است و کسانی که خود را اصلح می دانند با کمترین هزینه و تبلیات می توانند زمینه معرفی خود به جامعه را فراهم کنند.

حجت الاسلام دشتی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای استفاده حداکثری از اوقات فراغت دانش آموزان یادآور شدند: تابستان برای دانش آموزان هم تهدید و هم فرصت است.

ایشان در پایان خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهارداشتند: استفاده صحیح از اوقات و فراغت دانش آموزان می تواند در رشد و کمال این قشر مؤثر باشد و بی تفاوتی نسبت به آنها نیز تهدیدی برای این قشر و جامعه محسوب می شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.